• Best Internet 2016

    Radisson Blu Hotel Lietuva, Konstitucijos pr. 20, Vilnius, Alfa salė
    Rugsėjo 21 - 22 d., 2016
  • Best Internet 2016

    Radisson Blu Hotel Lietuva, Konstitucijos pr. 20, Vilnius, Alfa salė
    Rugsėjo 21 - 22 d., 2016

Konferencijos partneriai

logologo

Dvi dienos skirtos skaitmeninės rinkodaros naujovėms, tendencijoms ir geriausiai praktikai:

  • „Agentūra“ įmonėje vs. partnerystė su agentūromis. Deeper atvejis
  • Kliento interesus atitinkanti turinio rinkodara
  • Komforto zonos žala socialinėje medijoje
  • Kaip prekės ženklai tampa žiniasklaidos kanalais?
  • CX (klientų patirties) atmintinė rinkodaros profesionalui
  • Pirmą kartą vykstančio skaitmeninės rinkodaros komunikacijos konkurso BEST INTERNET 2016 finalininkų pristatymai ir apdovanojimai!

„Agentūra“ įmonėje vs. partnerystė su agentūromis. „Deeper“ atvejis

Rolandas Sereika – UAB „Deeper“ rinkodaros vadovas. Išmanius elektronikos prietaisus kurianti lietuviška kompanija aktyviai skverbiasi į užsienio rinkas, savo produktus platina „Apple“ parduotuvėse. Įmonės sukurtas belaidis žvejybinis sonaras „Deeper“ šiemet pelnė apdovanojimą didžiausioje pasaulyje technologijų parodoje „Consumer Eletronics Show 2016” bei kitose tarptautinėse parodose.

Nr. 3 įtakingiausių konversijos ekspertų pasaulyje: „Savo tinklalapyje nedarykite to, ko nedarytumėte per pirmąjį pasimatymą.“

Karlas Gilis – „G“ bendrovėje „AGConsult“ (Belgija), kuri užsiima informacijos architektūra ir konversijų optimizavimu. Tarp jo klientų – „Suzuki“, „Thomas Cook“, TUI, „Shell“, „Daikin“.

Branded Content & Entertainment. Prekės ženklo komunikacija, kaip priemonė įveikti skaitmeninės ir socialinės žiniasklaidos iššūkius

Jan Godsk – kūrybos konsultantas, dirbantis su reklamos kūrėjais, reklamos ir žiniasklaidos agentūromis. Jis rengia kūrybos strategijas, specializuojasi turinio ir rinkodaros sinergijos, kitaip – prekių ženklų komunikacijos srityje (angl. Branded Content).

Interneto reklamos pinigai – ar mes juos investuojame ar švaistome?

Audrius Janulis - interneto reklamos platformos „Adform“ verslo plėtros direktorius Baltijos šalims. Audrius padeda reklamos pirkėjams ir pardavėjams atrasti vieniems kitus.  

Komforto zonos žala socialinėje medijoje

Tomas Nemūra – skaitmeninių sprendimų agentūros „The Chocolate“ vadovas

Ką iš tikrųjų klientai nori išgirsti apie jūsų produktą? Kliento interesus atitinkanti turinio rinkodara

Amy Harrison – reklaminių tekstų kūrėja, Harrisonamy.com turinio rinkodaros trenerė (Didžioji Britanija).

Kai prekės ženklai tampa žiniasklaidos kanalais

Jonas Valatkevičius - komunikacijos agentūros „Idea Group“ skaitmeninės strategijos vadovas

Pranešėjai

Jeroen Verkroost
photo
Jeroen Verkroost
„Interactive Advertising Bureau Netherlands“ direktorius, „IAB Europe“ narys

Jeroenas Verkroostas yra „Interactive Advertising Bureau Netherlands“ direktorius, „IAB Europe“ narys. Jis yra perėjimo prie skaitmeninių technologijų specialistas, turintis 20 metų patirtį technologijų, žiniasklaidos ir telekomunikacijų srityje. Jeroenas Verkroostas yra dirbęs skaitmeninių technologijų vadovu, regiono vadovu, interaktyviųjų sistemų direktoriumi ir portalų kūrėju tokiose įmonėse kaip „Microsoft“, „Persgroep“, „SBS Broadcasting“ ir „TeliaSonera“. Pasitelkęs visas savo žinias skaitmeninių strategijų, technologijų ir verslo modelių srityje šiais metais įsteigė konsultacinę bendrovę, teikiančią konsultacijas technologijų, reklamos, elektroninės prekybos, leidybos ir rinkodaros tyrimų bendrovėms. 

Jeroen Verkroost
„Interactive Advertising Bureau Netherlands“ direktorius, „IAB Europe“ narys
Rolandas Sereika
photo
Rolandas Sereika
UAB „Deeper“ rinkodaros vadovas

Išmanius elektronikos prietaisus kurianti lietuviška kompanija „Deeper“ aktyviai užkariauja užsienio rinkas, savo produktus platina „Apple“ parduotuvėse ir vieną po kito renka įspūdingus apdovanojimus. Vien šiemet jau spėjo atsiimti diplomus iš didžiausios pasaulyje technologijų parodos „Consumer Eletronics Show 2016”, Australijos žvejybos asociacijos, „EFTTEX 2016”, „China Fish 2016” ir Lietuvos Prezidentės rankų.

Rolandas Sereika
UAB „Deeper“ rinkodaros vadovas
Ugnius Jankauskas
photo
Karl Gilis
Konversijos specialistas, tinkamumo ir konversijos optimizavimo bendrovė „AGConsult“ (Belgija)

Karlas Gilis – trečias įtakingiausių konversijos specialistų pasaulyje sąraše. Belgijoje įsikūrusioje tinkamumo (usability) ir konversijos optimizavimo bendrovėje „AGConsult“ jis yra „G“. Karlas optimizuoja svetaines nuo 2001 metų. Visada remiasi vartotojų tyrimais ir faktais, nes pavargo nuo visų nuomonių ir nuojautų, sklandančių interneto versle.
Pastaruosius kelerius metus jis įnikęs į A/B testavimą. Daugiausia dėl to, kad A/B testavimas leidžia jam matyti pokyčių, kuriuos jis siūlo remdamasis tyrimais, poveikį. Tačiau A/B testavimas taip pat privertė Karlą išlikti kukliu, nes jis pastebėjo, kad net geriausia praktika ne visada veikia ir kad jo puikios mintys ir sprendimai kartais visiškai nepavyksta.
Karlas dėsto keliuose Belgijos koledžuose ir skaito pranešimus konferencijose visame pasaulyje. Jis taip pat žinomas kaip „UX komikas“. Jis dirba su tokiais klientais kaip „Suzuki“, „Thomas Cook“, „Tui“, „Shell“ ir „Daikin“. 

Karl Gilis
Konversijos specialistas, tinkamumo ir konversijos optimizavimo bendrovė „AGConsult“ (Belgija)
Jan Godsk
photo
Jan Godsk
Kūrybos ir prekių ženklų komunikacijos konsultantas, „Ideatakeaway“ įkūrėjas (Danija)

Janas yra kūrybos konsultantas, dirbantis su reklamos kūrėjais, reklamos ir žiniasklaidos agentūromis. Jis rengia kūrybos strategijas, specializuojasi turinio ir rinkodaros sinergijos, kitaip – prekių ženklų komunikacijos srityje (angl. Branded Content).

Prekių ženklų komunikacijos srityje Janas dirba nuo 2004 metų, yra šios srities praktinis ekspertas, kūręs pažangius skaitmeninio turinio sprendimus Danijos ir Skandinavijos rinkoms ir tokiems klientams kaip „Ford Motor Company“, „Unilever“ ir pan. Janas rengia mokymus ir dėsto, kuria prekių ženklų komunikacijos sprendimus, taip pat yra teisėjavęs šios kategorijos (angl. Branded Content & Entertainment) „Kanų liūtų“ ir „Cristal“ festivaliuose bei skiriant „Webby“ ir „Lovie“ apdovanojimus. 

Jan Godsk
Kūrybos ir prekių ženklų komunikacijos konsultantas, „Ideatakeaway“ įkūrėjas (Danija)
Audrius Janulis
photo
Audrius Janulis
Interneto reklamos platformos „Adform“ verslo plėtros direktorius Baltijos šalims

Audrius yra skaitmeninių technologijų ir tendencijų entuziastas. Dirbdamas interneto reklamos platformos „Adform“ verslo plėtros direktoriumi Baltijos šalims, padeda reklamos pirkėjams ir pardavėjams atrasti vieniems kitus programinės įrangos pagalba.

Audrius Janulis
Interneto reklamos platformos „Adform“ verslo plėtros direktorius Baltijos šalims
James Gurd
photo
James Gurd
Skaitmeninės transformacijos ir e. komercijos strategijos konsultantas, „Digital Juggler“ vadovas

Jamesas Gurdas yra skaitmeninės transformacijos ir elektroninės prekybos strategijos konsultantas, turintis daugiau nei 14 metų B2C (verslas klientui) ir B2B (verslas verslui) elektroninės prekybos patirties. Jis padėjo pagerinti įvairių įmonių, įskaitant „House of Fraser“, „Selfridges“, „Sage“, „Samsung“, „The Wine Society“, „Rocco Forte Hotels“ ir „Lyle & Scott“, internetinę veiklą. Jamesas yra „Econsultancy“ ir „Smart Insights“ konsultantas, vienas populiarios „Twitter“ pokalbių apie elektroninę prekybą bendruomenės #EcomChat vadovų.

James Gurd
Skaitmeninės transformacijos ir e. komercijos strategijos konsultantas, „Digital Juggler“ vadovas
Domantas Gailius
photo
Domantas Gailius
Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ verslo plėtros vadovas

Domantas Gailius yra rinkodaros komunikacijos konsultantas, „Inspired UM“ verslo plėtros direktorius, KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto įkūrėjas. Specializuojasi rinkodaros komunikacijos ir vartotojų elgsenos srityse. Per visą savo karjerą sukūrė ir įgyvendino TELE2, DNB, „MG Baltic“ prekės ženklų portfelio ir kitų prekinių ženklų komunikacijos strategijas, iš kurių 3 buvo apdovanotos „Password“ rinkodaros efektyvumo konkursuose.

Domantas Gailius
Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ verslo plėtros vadovas
Linas Šiautkulis
photo
Linas Šiautkulis
Žiniasklaidos ir komunikacijos planavimo agentūros „BPN LIETUVA“ vadovas

Linas Šiautkulis yra komunikacijos ekspertas turintis daugiau nei 13 metų patirties. Šiuo metu Linas vadovauja žiniasklaidos ir komunikacijos planavimo agentūrai „BPN LIETUVA“ ir yra Lietuvos marketingo asociacijos valdybos pirmininkas. Linas aktyviai dalyvauja edukacinėje marketingo veikloje, skaito pranešimus universitetuose ir konferencijose vartotojų elgsenos, skaitmeninės rinkodaros komunikacijos ir tendencijų temomis.

Linas Šiautkulis
Žiniasklaidos ir komunikacijos planavimo agentūros „BPN LIETUVA“ vadovas
Tomas Nemūra
photo
Tomas Nemūra
Skaitmeninių sprendimų agentūros „The Chocolate“ vadovas

Tomas jau 11 metų dirba su komunikacija, iš kurių paskutinius 5 metus su savo komanda skaitmeninių sprendimų agentūroje „The Chocolate“. „The Chocolate“ visose trijose Baltijos šalyse prižiūri daugiau kaip 20 prekinių ženklų, turi ilgalaikių projektų Australijoje ir Kazachstane.  Taip pat Tomas reklamos mokykloje „The Atomic Garden“ vadovauja skaitmeninės komunikacijos kursui bei skaito pranešimus visuose svarbiausiuose reklamos rinkos renginiuose regione.

Tomas Nemūra
Skaitmeninių sprendimų agentūros „The Chocolate“ vadovas
Amy Harrison
photo
Amy Harrison
Reklaminių tekstų kūrėja, Harrisonamy.com turinio rinkodaros trenerė (Didžioji Britanija)

Amy Harrison yra reklaminių tekstų kūrėja, veda turinio kūrimo mokymus ir vadovauja „Write With Influence“ interneto svetainei, padedančiai greičiau ir paprasčiau kurti geresnį rinkodaros turinį. Amy drąsiai ėmėsi netikėto būdo perduoti savo žinutes – ji yra vedėja ir vaidina daugelį personažų „AmyTV“ internetinėje situacijų komedijų laidoje apie įtraukiančio turinio kūrimą. Daugiau Amy patarimų rasite jos tinklaraštyje harrisonamy.com.  

Amy Harrison
Reklaminių tekstų kūrėja, Harrisonamy.com turinio rinkodaros trenerė (Didžioji Britanija)
Jonas Valatkevičius
photo
Jonas Valatkevičius
Komunikacijos agentūros „Idea Group“ skaitmeninės strategijos vadovas

Jonas Valatkevičius
Komunikacijos agentūros „Idea Group“ skaitmeninės strategijos vadovas
Asta Macijauskienė
photo
Asta Macijauskienė
Advokatė, advokatų kontoros GLIMSTEDT vyresnioji teisininkė

Praktikos sritys: bendrovių ir komercinė teisė, intelektinė nuosavybė, technologijų, žiniasklaidos ir komunikacijų teisė, vartotojų teisės. Turi įvairiapusės patirties sprendžiant ginčus dėl vartotojų teisių bei reklamos įstatymų pažeidimų, konsultuojant užsienio ir šalies klientus įvairiais Lietuvos teisės klausimais, įskaitant bendruosius įmonių veiklos, intelektinės nuosavybės teisių pažeidimo bei reklamos atitikties įstatymų reikalavimams klausimus. Dalyvauja bei skaito pranešimus konferencijose dėl reklamos įstatymo, vartotojų, autorių teisių pažeidimų bei įvairiais intelektinės nuosavybės klausimais. 

Asta Macijauskienė
Advokatė, advokatų kontoros GLIMSTEDT vyresnioji teisininkė
Ivar Krustok
photo
Ivar Krustok
Skaitmeninės komunikacijos skyriaus vadovas „Nexd“ (Estija)

Ivar skaitmeninės rinkodaros srityje dirba daugiau nei 5 metus. Patirtį jis įgijo vadovaudamas skaitmeninės komunikacijos skyriams „Resolution Media“ (Estija) ir „OMD Estonia“ (abi bendrovės priklauso „Omnicom Media Group“). Per „Omnicom“ praleistus metus teko dirbti su vienais didžiausių pasaulyje prekių ženklų, įskaitant „McDonalds“, „Nissan“, „Carlsberg“, „Renault“.
Su skaitmeninės komunikacijos agentūra „Nexd“ (Estija) Ivar jau antri metai. „Nexd“ sukurta mobiliosios reklamos platforma „AdCanvas“ šiais metais buvo pristatyta didžiausiame tarptautiniame kūrybingumo festivalyje „Kanų liūtai“ („Cannes Lions“) vykusioje startuolių mugėje ir įvardyta kaip viena iš „pasaulio labiausiai jaudinančių naujų įmonių“. Dabartiniai „AdCanvas“ klientai yra „BMW“, „Samsung“, „Microsoft“, „Tiffany & Co“, „HBO“, „T-mobile“, ir kt.
Ivar taip pat yra vienas iš „Frank“ įkūrėjų. „Frank“ – tai skaitmeninės reklamos platforma, kuria besinaudojantys klientai gali vos per keletą minučių pasirengti reklaminę kampaniją, o „Frank“ ją optimizuoja ir prižiūri rezultatus.

Ivar Krustok
Skaitmeninės komunikacijos skyriaus vadovas „Nexd“ (Estija)
Deividas Talijūnas
photo
Deividas Talijūnas
Personalizuoto retargetingo platformos „Adtarget.me“ vadovas

Deividas Talijūnas
Personalizuoto retargetingo platformos „Adtarget.me“ vadovas

Programa

10:00 - 10:10

Įžanginis žodis, konferencijos tikslai

Ugnius Jankauskas, UAB „Verslo žinios“ generalinis direktorius

Linas Šiautkulis, konferencijos moderatorius,  žiniasklaidos ir komunikacijos planavimo agentūros „BPN LIETUVA“ vadovas

10:10 - 10:50

8 sekundės dėmesio keturiolikoje žiniasklaidai skirtų valandų

Laikui tampant pagrindine visuomenės valiuta, keičiasi vartotojų lūkesčiai ir elgsena. Ir nors kasdieninis žiniasklaidos vartojimas nepaliaujamai auga, dėmesys skiriamas žiniasklaidos pranešimams mažėja. Rinkodaros komunikacija susiduria su naujais iššūkiais, o didėjantis skaitmeninės rinkodaros įrankių ir sistemų kiekis, nebūtinai garantuoja komunikacijos efektyvumą.
Todėl svarbiausiais komponentais konstruojant rinkodaros komunikacijos strategijas tampa vartotojų supratimas ir analitika pagrįsta segmentacija. 

Domantas Gailius / Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ verslo plėtros vadovas
09:00 - 09:10

Antrosios konferencijos dienos pristatymas

Deividas Talijūnas, konferencijos moderatorius, personalizuoto retargetingo platformos „Adtarget.me“ vadovas

09:10 - 09:50

Kaip pasivyti pirkėjų elgsenos pokyčius ir kaip vertinti visuminę omni-channel komunikacijos naudą?

Ribos tarp offline ir online vartotojo galvoje senai nebėra. Jūsų online vartotojas – tai tas pats fizinis pirkėjas, rankoje laikantis išmanųjį įrenginį ir šiuo metu stovintis prie jūsų prekės parduotuvėje. Nepaisant to, komunikaciją vis dar planuojame ir vertiname atskirai, išskirdami kiekvieną mediją. Iš interneto reikalaujame tiesioginės investicijų grąžos, o televizijai kabiname tradicinių (offline) pardavimų laurus. Pranešime omni-channel rinkodaros iššūkiai ir sprendimai, kaip juos įveikti.

Linas Šiautkulis / Žiniasklaidos ir komunikacijos planavimo agentūros „BPN LIETUVA“ vadovas

Akimirkos iš praėjusių metų

Konferencijos kaina:

  • Renginio kaina dviems dienoms
    330 € be PVM
  • Jei registruojasi 3 ir daugiau dalyvių dviems dienoms
    330 € 297 € be PVM

Kviečiame dalyvauti

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva